برگزاری اولین جلسه حضوری شورای فناوری اطلاعات دانشگاه در سال ۱۴۰۱

۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۸ کد : ۱۱۲۶ اخبار مرکز
تعداد بازدید:۳۴۶
به گزارش روابط عمومی، اولین جلسه حضوری شورای فناوری اطلاعات دانشگاه در سال ۱۴۰۱ با حضور دکتر بهرام عزیزالله گنجی سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.
برگزاری اولین جلسه حضوری شورای فناوری اطلاعات دانشگاه در سال ۱۴۰۱

در ابتدای جلسه دکتر روزبه شفقت معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ضمن خیرمقدم عرض خیرمقدم، در خصوص خدمات رسانی مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه به تمامی حوزه های دانشگاه (آموزشی، دانشجویی، فرهنگی، اداری و مالی، پژوهشی و ...، اهمیت و نقش بسیار حساس و تاثیرگذار این مرکز در دانشگاه توضیحاتی را ارائه داد و خواستار توجه بیشتر به این مرکز شد.

در ادامه دکتر مهدی عمادی رییس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و دبیر شورای فناوری اطلاعات دانشگاه، گزارشی از عملکرد مرکز، اهداف، استراتژی‌ها و نیازهای آن ارایه نمود و همچنین به خرید سخت افزارهای ضروری مرکز، مشکلات پرسنلی و مشکلات فضای فیزیکی این حوزه اشاره کرد.

سپس دکتر بهرام عزیزالله گنجی سرپرست دانشگاه و رییس شورای فناوری اطلاعات، ضمن یادآوری اقدامات توسعه‌ای که در گذشته در حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه انجام شده است، بر ضرورت توسعه هر چه بیشتر فناوری اطلاعات در دانشگاه تأکید کرد.

گفتنی است این جلسه با بیان نظرات و پیشنهادات معاونین و سایر اعضای شورا به پایان رسید.