قوانین و مقررات سایت کارشناسی ارشد

۱-   سایت ارشد مخصوص استفاده دانشجویان کارشناسی ارشد می‌باشد و سایر دانشجویان اجازه استفاده از آن را ندارند.

۲-   سیستم‌های سایت ارشد عضو دامین می‌باشند. لذا دانشجویان محترم جهت استفاده از سیستم‌ها باید با در دست داشتن کارت دانشجویی به مسئول سایت ارشد مراجعه نموده و نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام نمایند.

۳-   دانشجویانی که ‌قصد استفاده از سیستم‌ها جهت run گرفتن را دارند، فقط می‌توانند از سیستم‌هایی که برای این منظور در نظر گرفته و مشخص شده‌اند استفاده نمایند. زمان اشغال سیستم برای run، توسط هر دانشجو حداکثر ۴۸ ساعت می‌باشد و دانشجویان در صورت نیاز به تمدید، باید با مسئول سایت هماهنگی نمایند.

۴-    دانشجویانی که ‌قصد استفاده از سیستم‌ها جهت run گرفتن را دارند، باید مشخصات کامل خود و تاریخ و ساعت شروع و پایان run را روی برگه run که از مسئول سایت دریافت می‌نمایند، بنویسند.

۵-   دانشجویانی که از لپ تاپ استفاده می‌کنند برای اتصال به شبکه باید از wifi سایت استفاده نموده و از جدا نمودن کابل پشت سیستم ها جداً خودداری نمایند. همچنین برای استفاده از پریز برق جهت شارژر لپ تاپ، کابل‌های برق سیستم ها را جدا نکنند.

۶-    دانشجویان برای استفاده از لپ تاپ، از جایگاه‌های مخصوص لپ تاپ استفاده نمایند و میزهای دیگر را اشغال نکنند.

۷-   دانشجویان می‌توانند نرم‌افزارهای مورد نیازشان را جهت نصب در سیستم‌ها، به مسئول سایت اطلاع داده تا برایشان نصب نمایند.

۸-   دانشجویان می‌توانند نرم افزارهای مورد نیازشان را از آدرس FTP://bank.nit.ac.ir دریافت نمایند.

۹-   دانشجویان برای اتصال به VPN برای اولین بار جهت استفاده از اینترنت، می توانند  به آدرس ftp.nit.ac.ir مراجعه و از پوشه vpn setting، فایل مربوط به vpn را دریافت کرده و روی سیستم خود نصب کنند.