قوانین و مقررات سایت کارشناسی

۱-   رعایت شئونات اسلامی برای همه دانشجویان اعم از آقایان و بانوان الزامی می‌باشد.

۲-   سیستم‌های سایت کارشناسی در فضاهای مشخص به تفکیک برای آقایان و بانوان مشخص گردیده‌اند. لذا دانشجویان محترم لازم است در بخش مربوط به خود از سیستم‌ها استفاده نمایند.

۳-   دانشجویان جهت نصب نرم‌افزارهای مورد نیازشان در سیستم‌ها، لازم است به مسئول سایت اطلاع داده تا برایشان نصب نمایند. در غیر اینصورت با توجه به نصب بودن نرم‌افزار DeepFreez بر روی سیستم‌ها، پس از راه‌اندازی مجدد، نرم‌افزارهای نصب شده توسط دانشجو از روی سیستم‌ها بطور اتومات حذف خواهند شد.

۴-   تغییر و جابجایی تجهیزات بدون هماهنگی با مسئول سایت اکیداً ممنوع می‌باشد.

۵-   رعایت سکوت الزامی بوده و از صحبت کردن با تلفن همراه در داخل سایت و یا تجمع بی‌مورد اکیداً خودداری نمایید.

۶-    به همراه آوردن افراد متفرقه اعم از دانشجو یا غیردانشجو(داخلی یا خارجی) به داخل سایت ممنوع بوده و حتما باید با هماهنگی و یا دریافت نامه از معاونت پژوهشی دانشگاه مبنی بر بلامانع بودن ورود فرد به داخل سایت و استفاده از سیستم‌ها باشد.

۷-   جهت پرینت گرفتن مستندات، دانشجویان می‌توانند با قرار دادن فایل مورد نظر در داخل فلش و یا ابتدا ذخیره کردن در سیستم و سپس کپی کردن در مسیر ftp.nit.ac.ir اقدام به پرینت گرفتن نمایند.

۸-   دانشجویان برای اتصال به نقطه دسترسی WiFi سایت می‌توانند از رمز و کلمه عبور درج شده بر روی تابلوی اعلانات سایت واقع در راهرو آن سایت استفاده نمایند.

۹-   اینترنت دانشگاه صرفا جهت انجام کارهای پژوهشی بوده و هرگونه استفاده غیر از آن ممنوع می‌باشد.

۱۰-     با توجه به اینکه هر دانشجو جهت اتصال به شبکه اینترنت نیازمند به لاگین از طریق VPN اختصاصی خود می‌باشد، لذا دانشجویان باید در حفظ و نگهداری رمز و کلمه عبور خود دقت لازم را داشته و از در اختیار قرار دادن آن به دانشجویان دیگر خودداری نمایند، چرا که عواقب هر گونه سوء استفاده از آن متوجه دانشجوی صاحب حساب کاربری VPN می‌باشد.

۱۱-     لازم به ذکر است جهت دانلود فایل از FTP نیاز به قطع اتصال اینترنت می‌باشد، در غیر اینصورت به میزان حجمی که از FTP دانشگاه دانلود می‌شود، از حجم اینترنت دانشجوی صاحب حساب VPN نیز کسر می‌شود.