برگزاری جلسه کارگروه تخصصی زیرساخت شبکه و داده‌ها

۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۵ کد : ۱۱۲۹ اخبار مرکز
تعداد بازدید:۳۸۶
جلسه کارگروه‎ تخصصی زیرساخت شبکه و داده‌ها با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، اعضای اصلی کارگروه و جمعی از مدعوین در مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
برگزاری جلسه کارگروه تخصصی زیرساخت شبکه و داده‌ها

در ابتدای جلسه آقای دکتر عمادی رئیس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه، ضمن خیرمقدم به مهمانان و اعضای کارگروه، گزارش کوتاهی از عملکرد کارگروه و اهداف آن ارایه نمودند. این جلسه حول دو موضوع درخواست خرید تجهیزات سخت‌افزاری و تصویب آیین‌نامه استفاده از خدمات پست الکترونیک دانشگاه برگزار شد. در ابتدا آقای دکتر ولی نتاج رئیس جلسه و رئیس اداره زیرساخت و شبکه دانشگاه به بیان نیازمندی‌های سخت‌افزاری مرکز برای ارتقاء زیرساخت شبکه دانشگاه پرداختند. در ادامه آقای مهندس واحدی کارشناس شبکه و اینترنت دانشگاه ضمن بیان مشکلات تجهیزات فعلی و اشاره بر عدم کارایی این تجهیزات برای حفظ کامل امنیت اطلاعات، به نیاز دانشگاه به خرید تجهیزات با کارایی بهتر تاکید کردند. همچنین سایر اعضای حاضر در جلسه نیز، به اهمیت امنیت اطلاعات با توجه به افزایش تهدید‌ها و حملات سایبری پرداختند.

در ادامه قوانین جدید و مورد نیاز برای استفاده از پست الکترونیک دانشگاه توسط خانم مهندس اسکندری کارشناس سامانه ایمیل دانشگاه قرائت شد و با مشورت دکتر شفقت معاون پژوهش و فناوری و سایر اعضا، بند‌های آیین نامه جدید مصوب گردید.


( ۲ )