راه‌اندازی مرکز خدمات پردازش‌های سریع(HPC)

۱۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۴ کد : ۲۴ اخبار مرکز
تعداد بازدید:۱۱۸۹
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با تجهیز زیرساخت های مناسب پردازشی به جمع دانشگا‌ه‌های دارای مرکز محاسبات سریع (HPC) پیوست.
راه‌اندازی مرکز خدمات پردازش‌های سریع(HPC)

باطلاع پژوهشگران، اساتید، دانشجویان(ارشد و دکتری) و صنعت‌گران محترم می‌رساند، با حمایت معاونت محترم پژوهشی دانشگاه جناب آقای دکتر قریشی و پیگیری‌های مدیریت محترم مرکز خدمات انفورماتیک دانشگاه جناب اقای دکتر جزایری، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ضمن راه‌اندازی یک مرکز خدمات پردازش سریع و تجهیز نمودن آن به سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای مورد نیاز، آماده ارائه خدمات HPC به کاربران فوق بوده و قابل بهره‌برداری می‌باشد. لذا متقاضیان دریافت خدمات HPC می‌توانند با مراجعه به مرکز خدمات HPC دانشگاه و ارائه مدارک مورد نیاز از آن خدمات بهره‌مند گردند. لازم به ذکر است در حال حاضر خدمات این مرکز به دو صورت کلاستر محاسباتی و ارائه ماشین مجازی با مشخصات مبتنی بر تقاضا و بصورت متمرکز بوده و در آینده نزدیک با تجهیزات بیشتر قابلیت ارائه سرویس‌های ابری را نیز خواهد داشت و کاربران محترم می‌توانند از هر نقطه کشور پهناور ایران از این خدمات بهره‌مند گردند.

جهت پرسش هرگونه سوال می توانید با کارشناس این مرکز جناب آقای مهندس ولی‌زاده از طریق تلفن 1172-3550-011 تماس حاصل فرمایید.