مراسم گرامیداشت روز فناوری اطلاعات برگزار شد

۲۴ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۴ کد : ۵۲۴۶ اخبار مرکز
تعداد بازدید:۲۳۸
به گزارش روابط عمومی، مراسم گرامیداشت روز فناوری اطلاعات و قدردانی از زحمات کارکنان مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور ریاست دانشگاه، مشاور ایشان، معاون پژوهش و فناوری و کارکنان مرکز فناوری اطلاعات برگزار شد.
مراسم گرامیداشت روز فناوری اطلاعات برگزار شد

در ابتدای این جلسه، دکتر روزبه شفقت معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض خیرمقدم و قدردانی از حضور ریاست دانشگاه، کارمندان و مسئولین مرکز فناوری اطلاعات و با تبریک زادروز محمد بن موسی خوارزمی و روز فناوری اطلاعات گفت: حجم کار در مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه بسیار بالا است و کارهای بسیار متنوعی به صورت مستمر و شبانه روزی در این حوزه صورت می‌گیرد و ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.
در ادامه دکتر مهدی عمادی رئیس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه با تبریک روز فناوری اطلاعات، گزارشی از عملکرد این حوزه ارائه داد و گفت: توسعه فناوری اطلاعات در دستگاه ها، سبب کاهش هزینه، هوشمند سازی و مکانیزه کردن امور و ... می شود.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه، به پیشنهاد ریاست دانشگاه به بیان نظرات و پیشنهاداتشان پرداختند.
در پایان دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با تبریک روز فناوری اطلاعات و قدردانی از فعالیت های ارزنده‌ ی همکاران حوزه فناوری اطلاعات، از زحمات مستمر کارکنان این حوزه در راستای راه اندازی و اتصال دانشگاه به پنجره‌ واحد خدمات هوشمند دانشگاهی تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: دانشگاه از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دلیل انجام این اقدام مهم مورد تقدیر قرار گرفت.
دکتر بهرام عزیزالله گنجی با توجه به درخواست کارکنان حوزه فناوری اطلاعات در خصوص ارتقای ساختار سازمانی این حوزه، موضوعات مربوط به سختی کار، حق فنی و ... اظهار داشت: درخواست ها و پیشنهادات را به صورت مکتوب در اختیار مسئولین بالادست قرار دهید تا مورد بررسی قرار گیرند.

مشاهده تصاویر خبر